emmaceciilia

Alla inlägg den 14 oktober 2011

.

Av Emma - 14 oktober 2011 23:44


 


Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are


I had to find you
Tell you I need you
Tell you I've set you apart


Tell me your secrets
And ask me your questions
Oh, let's go back to the start


Running in circles
Coming up tails
Heads on the science apart


Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard


Oh take me back to the start


I was just guessing
At numbers and figures
Pulling the puzzles apart


Questions of science
Science and progress
Do not speak as loud as my heart


Oh tell me you love me
Come back and haunt me
Oh and I rush to the start


Running in circles
Chasing our tails
Coming back as we are


Nobody said it was easy
Oh, it's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard


I’m going back to the start






 

Av Emma - 14 oktober 2011 23:10


 


Jaha, ensam igen då..

Eller ja i alla fall utan Matilda   Blir alltid på så bra humör när hon är här, och nu va de ju även väldigt längesen jag såg henne! Underbar är hon  


Kollade på idol, och hur fan kan dom ens jämföra Denise med Linni undrar jag? Herre jösses, Linni sjunger ju ungefär så surt som man bara kan göra! Gillar henne inte över huvud taget.. Men skit samma, de bästa va i alla fall programledarnas tolkning av "fest hos Mange", fast nu "fest hos Bagge" då   Haha tror att jag dog lite när jag såg de.. Kunde inte ladda upp klippet tyvärr!

 

Men sov så gott allihopa, puss.

 

 

 

 
 

Av Emma - 14 oktober 2011 15:27


 

Hallå hallå   

Ja usch va trött jag är i armarna, helt sladdriga typ.. Men de är ju så de va ska efter ett hårt pumpnings pass, eller hur?


Har hunnit med att fixa en tårta till mormor och morfar också, mormor påstår att hon inte kan så då fick jag komma och hjälpa till. Som tack fick jag lite mat och pengar, awesome   

Ska väl städa och lite så nu, ser ut som f*n här inne.. Sen ska jag fixa håret och vänta på att mamma och pappa kommer hem! Är helt ensam hemma, buhu..


 

Tårtan

  


 

Sen lite senare kommer Matilda hit också, ska säkert kolla på idol och äta massa "nyttigt" som vanligt, haha   Men kvällen kanske slutar med nåt annat, de vet man ju aldrig! Ska i alla fall bli skitkul att träffa henne, saknar henne så   


Ha en underbar helg!

 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards