emmaceciilia

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Emma - 21 oktober 2011 14:48



Hej på er   

Börjar äntligen känna mig bättre i nacken och axlarna nu, kan ju t.o.m duscha utan problem, woooow.. Känner mig rätt utvilad också, så de här kan nog bli en bra dag!


Idag är de min och älsklings dag. 17 månader har vi delat tillsammans nu   Helt sjukt hur fort tiden går! Ska i alla fall åka hem till honom lite senare, ska väl laga lite god mat och ta hand om honom eftersom att han känner sig lite sjuk, stackarn   


  



Kom förresten på att de bara är en vecka kvar i skolan nu innan de är dags för höstlov! Skönt tycker jag, trots att jag varit hemma en vecka nu.. Fast de va ju inte direkt kul, och jag kan ärligt säga att jag hellre varit i skolan än att haft så ont som jag haft vissa stunder. Måste tjata lite på Matilda också och hoppas på att hon kan följa med mig till Sthlm på lovet, ska väl tömma kontot lite kanske   Men de viktigaste är ju att hitta mina älskade Uggs som jag visade tidigare.. Har fått nys om vart dom kan finnas i Sthlm, så jag hoppas på de bästa!


Nu ska jag plocka ihop lite grejer som ska med till Avesta, sen är de nog dags för att åka!

Ha en underbar helg, puss & kram.

 

 

 

 

 




Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards