emmaceciilia

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Emma - 16 oktober 2011 23:28


 

Hej på er filurer..

Hemma i Fagersta igen då! Va iofs ett tag sen, men jag hade gärna stannat kvar hos sweetheart ett par dagar till   Eller kanske veckor?


Men men, haft en skön helg i alla fall. Fast mitt uppvaknande i morse va väl inge vidare direkt.. Vaknade runt 8 och kände att nacken hade låst sig helt och hållet, och när jag skulle vända mig så känner jag att de gör ont som bara satan  Så jag har väl i stort sätt haft ont hela dagen, så antar att de är nackspärr eller nåt liknande.. Och blir de inte bättre till imorron så blir jag lite sne faktiskt, skulle ju egentligen ha tränat och på tisdag så ska jag ju fotas tillsammans med Matilda! Fan alltså om de inte är över då, kan ju inte se ut som jag lider av nånting eller har början till puckelrygg..


Har skummat igenom datan efter bra bilder till min lilla "film" på esteten också, men jag hittar seriöst inga bilder så jag får väl ge mig ut i kylan och fota imorron skulle jag tro.. Helt värdelöst, tro mig. Är ensam hela dagen imorron också, så Robin kommer hit och gör mig sällskap om inget annat kommer i vägen. Sweet! Funderar på om jag kanske ska fixa till en liten överraskning åt honom om jag känner att jag hinner och har grejer till de, så vi får se   Men nu ska jag svepa ett glas cola, sen hoppa i sängen och sussa! Natti

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards