emmaceciilia

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Emma - 30 oktober 2011 18:42


 


Hejsanhejsan!

Kom hem från babe för en stund sen, har haft de så bra man bara kan! Va hemma hos mig ett bra tag igår innan vi åkte hem till honom och kikade på tv och hade de mysigt! Fick jättesöta vantar av honom också, lätt dom varmaste jag har så dom kommer användas flitigt i vinter   Och god mat har han lagat åt mig också, känner mig lite bortskämd.. Älskar min Robin   


Men ja, vad händer ikväll då? Jag måste ju inte lägga mig i tid eller nåt eftersom de är höstlov, så hääär skönt! Men jag känner mig ganska trött idag, så jag antar att de blir sängen rätt tidigt i alla fall. Tror jag ska fixa lite te nu och sätta mig framför tvn med en film, hann ju inte se klart Hangover 2 hos Robin, så jag ska nog se klart den nu.. Ha de bra!

 

 

 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards