emmaceciilia

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Emma - 23 oktober 2011 23:16


 


Haha inte lite störande då..

Skulle logga in för att slänga upp två bilder till esteten imorron bara för att visa vad de är jag sysslar med då jag ser att bloggplatsen tydligen har ändrat bredden på själva bloggen? Bara att göra en ny header då, eftersom att min förra inte passar längre! Jättekul verkligen, jag som va så nöjd med den, och dessutom så gjorde jag den inte själv heller eftersom att jag inte kan.. De va ingen som frågade mig om jag ville ha min blogg bredare? Men i alla fall, den jag har nu gjorde jag i all hast, så den får duga tills vidare.


Laddar upp typ två bilder nu då i alla fall, som jag tänkte från början. Sen måste jag nog ta och lägga mig tror jag, klockan bara rusade iväg efter att jag kom hem från Matilda, och de va runt 9 tror jag   Men god natt allihopa, och sov så gott.

 


 

Uppgift "grodperspektiv", alltså tagen underifrån.

 

 


Och närbild.

 

 

 

 

 

 

 

Av Emma - 23 oktober 2011 15:45


 


Eller inte då, gillar inte alls söndagar..

Och massa plugg gör inte heller dagen bättre! Eller massa och massa, är egentligen bara två saker jag måste göra, men de är ändå inget som lockar. Ska tydligen ha prov i engelskan på onsdag, så har lite ord som jag måste lära mig.. Sen så missade jag även kost provet på idrotten när jag va hemma i veckan, så de måste jag också plugga till. Jag är väl inget ljushuve när de gäller sånt direkt   


Känner att jag måste duscha nu innan jag gör nåt annat, är typ dösvettig.. Nej då men de är jävligt varmt i alla fall! Tror att jag blev varm av irritationen jag kände när jag och mamma glodde på film i morse, tänder alltid till när de är kvinnomisshandel och sånt med i filmer.. Eller så är de hormonerna kanske? Jag vet inte.


Måste även komma ihåg att ta bilder idag som jag kan använda på esteten.. Men min mobilkamera kan jag ju glömma, hela mobilen verkar ha fått nå frispel så jag vet inte vad jag ska göra med den, blir grymt irriterad på den! Så jag ska leta rätt på min vanliga kamera som ligger nånstans. Mer än så blir de nog inte idag, men ha en bra dag!   


 


 

 

 

 

 

Av Emma - 23 oktober 2011 00:36


 


Hej på er!

Här sitter jag och ugglar i mörkret med julmust i näven.. Har bara en lampa tänd, så de är mörkt vill jag lova. Men jag hade tänkt gå och lägga mig alldeles strax i vilket fall, så de spelar ingen roll. Är hur trött som helst idag..   


Kom hem från Avesta för typ två timmar sen eller så. Ångrar nu att jag inte stannade kvar, va fan skulle jag hem och göra.. Jag trodde verkligen på något jag inte borde ha trott på om man säger så! Men nu är de som de är, så jag får lägga mig och tjura och hoppas på att humöret är bättre imorron. Skeeeetkul..


Men god natt på er i alla fall, puss.

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards