emmaceciilia

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Emma - 26 oktober 2011 18:11


 


Hej på er.

Usch, de blir bara kallare och kallare ute.. Och jag håller på att bli riktigt förkyld nu tror jag   Va snuvig och så igår och när jag vaknade idag, men de har blivit mycke värre nu. Tror t.o.m att jag har feber, så ska väl kolla de snart..


Hade ju två prov idag, och dom gick faktiskt riktigt bra tror jag trots att mitt huve och jag inte riktigt kom överens! Så jag slipper nog omprov i alla fall.. Och just ja, värsta pinsamt! Kom nån tant som jobbar med nvus hemsida idag och tittade på när vi tjejer stod och målade ute i verkstaden. Sen så visade de sig att hon ville ta kort, så visst tänkte vi. Men sen när vi skulle börja spexa och ha oss spårade de lite tyckte vi.. Hon sa åt mig att låtsas slicka på penseln liksom? Hahaha aja.. Får väl se om vi hamnar på hemsidan nu då, awesome   


Åkte till Avesta med mamma och pappa en sväng efter skolan.. Dom skulle köpa tv till sovrummet, och jag kom på att jag skulle behöva skyddsplast till mobilen så jag följde med. Kan ju säga att jag verkligen HATAR min mobil, finns ju fan ingenting till den bara för att den helt plötslig är som från stenåldern.. Allt är till dom nya HTC och blabla, inte okej! Sen om man vill ha en snygg mobil, ja då måste man slänga upp typ 6000 spänn på bordet och köpa en iPhone för att kunna  få ett snyggt skal till den.. Buu för de!


Känner att de börjar lukta mat nu, så de är väl dags för de snart antar jag. Fast jag vill inte ha mer än alvedon och min julmust.. Men de är väl bara att äta. Blir sängen tidigt idag.. Puss

 


Tokkär i låten btw, hihi..

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards