emmaceciilia

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Emma - 12 oktober 2011 16:11


 

Usch, idag när jag gick upp runt 7 så tittade jag på mobilen och såg -1 grader..

Mindre mysigt då, dags att gå i ide nu   


Är riktigt trött idag, längtade tillbaka till sängen redan efter första steget i morse. Jag har fått nå fel i huvet tror jag, vaknar liksom jättetidigt varje morgon? Runt halv 6 också, alldeles för tidigt ju.. Och ännu värre är de på helgerna, då blir man ju helt förstörd!


Svider i ögonen och kliar på hela kroppen gör de också.. Tror att jag är allergisk mot klor och har nog varit de under hela mitt liv, men ändå så badar jag   Men nu kände jag mig tvungen eftersom de va med skolan. Men de gick väl helt okej, bättre än förväntat i alla fall!


 

Sitter och lyssnar på musik just nu och bara glor.. Rätt överdrivet skönt faktiskt. Lyssnade väldigt mycke på Sugababes förut när jag va yngre, gillade deras texter, trots att många av dom va rätt kaxiga. Men den här gillar jag än idag.. Men sen när dom bytte ut en medlem så blev de bara kattskit av alltihop, synd de! Nu ska jag fortsätta läsa "Angel" tänkte jag, boken jag visade för inte så längesen. Verkar grym    Ha de bra

 

 

 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards