emmaceciilia

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Emma - 19 oktober 2011 15:43


 


Jippie   

Fick mitt paket från shock idag! Beställde några halloween grejer här om dagen eftersom att jag och Matilda som sagt ska spöka ut oss lite, hehe.. Vampyrtänder och låtsasblod blev de, och fy fasen va fräna tänderna va! De är inga såna "löständer", utan endast två små tänder som man fäster på sina egna med hjälp av nån slags massa.. Ser hur verkligt ut som helst, jag lovar   

  


 

Fick även med två gratisprylar.. En vit tröja med blodstänk på och typ nån slags påse/väska. Tröjan va för stor iofs, men gratis är ju alltid kul!


Kikade nyss på film med mamma, redan glömt bort vad filmen hette, haha! Men nu vet jag inte alls vad jag ska göra, huvudvärken är fortfarande kvar och nacken värker.. Kanske ska ta ett varmt bad eller nåt, vi får se. Det blir skola för mig imorron i alla fall, kan ju inte sitta hemma och vänta på att skiten ska gå över känns de som. Men ha en bra dag!





 

Av Emma - 19 oktober 2011 09:32


 


Eller?

Bleh, helt värdelöst när man inte kan sova. Har varit vaken sen strax efter 7 och bara knölat runt i sängen utan att lyckas somna om.. Har sjukt ont i huvet idag, så hmöret är väl inte på topp heller   Internet fungerade förresten inte på typ hela dagen igår, så jag kunde varken blogga eller ladda ner nån film att glo på.. Så de gör jag nu istället! Tänkte titta på "Meet Monica Velour", den verkar rätt kul faktiskt. Men först så ska jag fixa lite te och en smörgås kanske.. Puss på er

 

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards