emmaceciilia

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Emma - 25 oktober 2011 21:32


 


Loggade in och såg att bloggplatsen blivit hackad..

Fattar inte ens grejen med de där, hacka olika hemsidor osv.. Vem blir gladare av de? De ända idioterna som gör de gör är ju att förstöra för andra! Så himla onödigt. Vill ni visa upp era färdigheter av datorer, så skaffa er ett liv och gör de på nåt annat sätt   

Har i alla fall bytt lösenord nu, så jag är säker åtminstone..


Beställde remover till mitt löshår lite tidigare också, börjar bli dags att sätta om de. Inte riktigt än kanske, men jag vill i alla fall att de ska va fint till jul. Har redan pratat med Emelie, så hon ska hjälpa mig med de! Snäll är hon     

Blir bedtime tidigt idag, är jättetrött känner jag.. Så sov så gott allihop, puss.

 

 

 

 

Av Emma - 25 oktober 2011 16:28


 


Hejhej   

Ja, största delen av dagen har bestått av plugg.. Satte igång direkt när jag kom hem och slutade för en stund sen! Har både engelska och kostprov imorron, så de vore ju bra om så mycke som möjligt fastnat i huvet. Tror faktiskt att de gör de nu!


Fastnade vid datan nu, skulle kolla upp priser på biljetter till Rockstad Falun som är i sommar (haha vet, sjukt tidigt att kolla nu), men de brukar ju va betydligt billigare att beställa i tid, och då är man ju garanterad en plats också. När jag väl började kika så började jag läsa massa annat som stod på hemsidan, typ vilka som kommer dit och så. Vet inte vilka några är än så länge förutom Engel och Amaranthe, och dom gillar jag ju i alla fall! Hoppas på att Scar Symmetry kommer dit nästa år igen, skulle va så jävla grymt att se dom live   De är typ.. Porr. Och sen slog de mig att jag har hunnit fylla 18 innan de också, så bunkra upp ölförrådet säger jag bara! Skämt åsido.. Vill ju faktiskt minnas så mycke som möjligt   


 





 

Nej, nu ska jag färga håret på mamma, så här har jag inte tid att sitta nå mer. Puss och kram

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards