emmaceciilia

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Emma - 18 oktober 2011 12:40


 

Hejsan hoppsan!

Usch, är svintrött idag.. Fick inte tillräckligt med sömn alls, somnade efter 2 och vaknade typ 8   Men jag får väl helt enkelt unna mig att vila större delen av dagen.


Drömde en skitskum dröm inatt.. Jag va fast i ett torn tillsammans med nån gammal elak gubbe som vägrade låta mig gå, och jag hade ingen aning om vart jag va och varför jag va där. Sen hittade jag någon gammal karta, och det visade sig att jag va mitt i Auschwitz av alla ställen? Nej blä, de va inge trevligt i alla fall!


Sitter och funderar på om jag ska beställa en polisdräkt eller inte, hmm..? De är ju snart halloween, och jag saknar faktiskt tiden då man va liten och klädde ut sig, jag tycker faktiskt att de är kul! Men de är ju ingen som gör de nu för tiden, för de är ju typ jätte töntigt och pinsamt, eller har jag fel?   Hur som helst så har jag och Matilda bestämt oss för att klä ut oss de här året och göra nånting kul av de, kanske skämma ut oss ute bara? De visar sig! Men jag har ju ett litet problem, pengar. Hittade en asgrym polisdräkt, hatt med polisbricka och allt, men de återstår väl att se om jag har pengar eller inte! Känns ju inte direkt som att de är någonting jag vill be att få av pappa om ni förstår vad jag menar, hehe..


Men nu ska jag fixa lite lunch hade jag tänkt, om de finns nåt dugligt vill säga. Puss!

 


 

 

 

 

  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards