emmaceciilia

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Emma - 2 september 2011 14:40



 

Hej allihopa   Då va de åter igen helg, tycker att den här veckan har gått

sjukt fort! Och jag tokälskar mitt schema, sovmorgon två dagar i veckan ju :)


Har precis tvättat mitt hår, och ni vet ju hur de är.. Haha ;) Ska snart

blåsa de tänkte jag, eftersom jag inte har tid att vänta på de hela dagen.

Tänkte även att hjärtat ska vakna snart så att jag vet mer om hur de blir senare

idag.. Hade tänkt bjuda honom på lite mat om de går för sig.. Snäll jag är va? (a)

Ska hem till hans föräldrar imorron och träffa lite släktingar till honom, han har

inte blivit firad än så de blir då :) Kommer kännas lite nervigt faktiskt.. Jag är inte

så jätteförtjust i släktgrejer i vanliga fall heller, men jag lär ju erkänna att de här

är första gången jag träffar släktingar till min pojkvän   Så därför känns de

liiite nervöst!


Mjaa.. Mer än de har jag nog inte att skriva just nu. Men kommer de upp

nåt mer i huvudet på mig så får ni väl höra de också :) Ha en underbar helg!

 

 



 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards