emmaceciilia

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Emma - 19 september 2011 17:34


 


Hej på er! Va några dagar sen jag skrev nu, senast va väl i fredags tror jag..

Fusk av mig   Men kräftskivan va i alla fall toppen, även fast de kanske

gick lite för fort med drickat eftersom jag mådde jättedåligt när jag och Robin

skulle åka hem till honom   Åkte hem redan före 12 liksom? Jaja, de löste sig

dagen efter i alla fall, då va jag på fötterna igen ;)


Och ja, angående rubriken nu då. När jag och Therese gick in i matsalen idag så

såg vi att de va köttbullar, men dom såg inte ut som vanligt, typ mer hemgjorda!

Sen när vi satt och ner för att äta så tar vi en varin tugga båda två och bara tittar

på varandra. Dom luktade RIKTIG hästskit, och smakade exkat som dom luktade!

Och då kan ni väl tänka er hur jävla gott de va? Trodde de va nåt skämt..

Inte va vi ensama om att tycka de heller, hörde ordet "skit" och "koskit" från

både höger och vänster.. Haha lite kul iofs   Nog om de!

    


Etersom jag knappt åt nåt i skolan idag så börjar de väl bli dags för lite lite god

mat snart? Köpte kycklingklubbor och potatissallad, nåt som jag bara älskar..

Sen efter de så ska jag ta en dusch, kolla på idol och svenska Hollywood fruar :)

Ha de bra!

 

 

 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards