emmaceciilia

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Emma - 13 september 2011 17:56


 



Hur kan man göra körkortsteori till något kul? Har skummat egenom några

kapitel i boken nu, men de är ju som ett sömnmedel  Önskar helt seriöst att

jag tyckte att de va lite kul att läsa i alla fall! Men de är sånt som måste göras

om man vill ha ett körkort, och jag kommer ju så klart tacka mig själv för de sen :)

Kan knappt vänta på att ha friheten att ta mig dit jag vill på egen hand.. Men när

jag väl kan de så kommer ju alla andra bekymmer dyka upp, bensinpengar, bil,

försäkringar, folk som drygar sig och frågar efter skjuts stup i kvarten. Tror inte

att jag missade nånting nu ;) Fast allt de där hör ju ändå till!


Har hunnit städa lite på rummet idag också, duktig tjej de här (a) Men efter

att ha haft en så pass lång sovmorgon som jag hade så kan man ju inte va lat!

Nu återstår de bara att fixa lite mat och duscha, sen blir det idol kl 8 så klart :)

Och förresten, är de inte rätt konstigt hur han den där Oleg redan är hur känd

som helst efter att han klev in i juryrummet och sjöng och spelade sin egna låt?

Jag tyckte den va heeelt värdelös, men nu ligger mixningen på 3e plats på spotify,

och han va tydligen med i Breaking News också.. Spårat   


 

 

 

 



 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards