emmaceciilia

Alla inlägg den 15 september 2011

.

Av Emma - 15 september 2011 22:15


 


"Remember the days we spent together
Give anything to have them forever
And all the things we used to laugh at
I Wish I could bring it back,
Wish I could take it back"

 

 

 





 


Av Emma - 15 september 2011 19:00


 


Helt slut i både kroppen och knoppen.. Har målat hela dagen idag i skolan, och

jag latade mig inte en ända sekund tror jag! Har slitit som ett djur   


När jag slutade så hade jag en Matilda väntades vid skolan, awesome!

Inte träffat henne på ett tag, så de va väldigt skönt att se henne   Gick och tog

en fika direkt när jag slutat, blev toast med pepparsalami, mums! Satt och diskuterade

allt möjligt som vanligt, och mycke skratt blev de ;) Kan ju inte låta bli när våran

fantasi och humor slås ihop, haha.. Gick hem till mig sen i alla fall och tittade på lite

modell bilder på massa random tjejer, och tanter? Nej men allvarligt, tycker inte ni att

de är lite väl att posera i underkläder när man är typ 40+? Kanske är fullt normalt,

men jag tycker att de är lite pinsamt faktiskt.. Menar, skulle de va min mamma eller

någon släkting så skulle jag skämmas ihjäl! Fast ja, å andra sidan så är de väl bra

att man kan trivas med sin kropp osv, så de är väl inte bara negativt med de ändå ^^


Ska snart fylla i min "blåa bok" från skolan, timgrejs som är helt ointressant..

Men sen ska jag duscha. fixa lite tvätt och titta på true blood   

Ha de bra!

 

 

 

 


 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards