emmaceciilia

Alla inlägg den 20 september 2011

Bloppis-annons
Av Emma - 20 september 2011 17:20





 


Säljer min Canada Goose jacka (storlek XS) som jag köpte från en outlet hemsida förra året! Den ser grå ut, men är sandfärgad/beige.

Endast använd EN gång.

Nypris 1800 kr, mitt pris 1300 kr + frakt


OBS. Jag vill ha pengarna innan jag släpper jackan.







 

Kläder & Skor, Säljes - Fagersta (Västmanlands län)
Pris:    1 300:-
 

.

Av Emma - 20 september 2011 16:44


 


Nån gång så är de dags att lägga allt bakom sig.

Jag har insett att de inte spelar nån roll hur mycke jag vill,

eller hur mycke jag försöker.

Vissa saker går aldrig att ändra eller ta tillbaka, jag vet de.

Eller rättare sagt, jag har lärt mig nu.

Jag önskar bara att jag hade insett de tidigare.

Jag skiter i detta nu, och allt som har med de att göra.

Jag måste börja se framåt och glömma.

Jag måste lära mig att säga hej då.

 

 

 

 

 


 

 

Av Emma - 20 september 2011 15:43


 



Hejsanhejsan! Vaknade upp med en satans magsmärta idag, inte kul alls.

Men tänkte att de kanske skulle gå över under dagen, så jag pallrade mig iväg

till skolan i alla fall. Men efter första timmen så kände jag att jag inte orkade mer,

så jag drog hem istället   Fick några supertabletter av morfar lite senare som

faktiskt hjälpte, så nu mår jag mycke bättre igen! Min hjälte   


Skulle behöva göra lite smågrejer här hemma känner jag.. Riva igenom alla mina

kläder och slänga allt skit som jag inte använder, jag har ju typ alldeles för

mycke kläder? Det är ju bara onödigt de :o Sen lär jag dammsuga lite också

tror jag! Och fick förresten reda på att de är skolfotografering imorron också,

och SJÄVKLART så är de kl 2 då idrotten precis slutat. Hur i hela världen ska vi

hinna de hade dom tänkt? Tänker ju inte sitta där och se svettig ut direkt :(

Så jag antar att de blir massa stress imorron, men man kan ju i alla fall låtsas som att

de är värt de. Nu ska jag göra ett ryck här och börja med städningen! Puss





 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards