emmaceciilia

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Emma - 27 september 2011 22:01


 







 

  

Av Emma - 27 september 2011 16:04




Hej på er   

Började den här dagen med att att ge oss ut i skogen i skolan, orientering! Känns som att vi kommer bli proffs på de där, kanske. Jag och Therese trodde att vi va vilse ett tag, på riktigt alltså, men vi hittade ut till slut! Och på torsdag är de dags för friluftsdagen.. Undrar hur de kommer gå? Kommer säkert få en karta med typ 100 kontroller :(


Förutom de då.. Gick till UM med Therese efter skolan, men det ska jag väl inte skriva om här kanske. Lite kan man ju hålla för sig själv :) Sen har jag äntligen ringt och bokat en massagetid, duktig jag! Fick ju ett presentkort när jag fyllde år, och de är ju några månader sen nu, hehe.. Men den 10e oktoberr ska jag va där, awesome    


Jag är förresten ledig imorron, skönt som sjutton. Tror att de va en sån där studiedag.. Men jag har inte en aning om vad jag ska göra då förutom att städa rummet lite, de är dags nu känns de som.. Och idag blir de plugg så fort jag hittat orken till de! Har ju missat en hel del svenska lektioner, så jag ligger efter lite där. Grekiska gudar är de som gäller i alla fall, och de kan jag inte mycke om tyvärr :o Men ha en bra dag!

 


    

 

 

 


 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards