emmaceciilia

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Emma - 14 september 2011 21:32


 


Bytte tillbaka till den gamla headern igen.. Vet inte riktigt varför jag tog bort den,

tycker ju att den här är mycke snyggare, dessutom så är den ju gjord i photoshop

och inte paint   Haha nej, jag är inte så haj på ps!


Hittade precis en ny låt av Dead by april som jag tänkte dela med mig av.

Tror ärligt talat att dom inte gjort en ända dålig låt, helt underbara är dom!

(enligt mig i alla fall) Hittade bara nån "teaser" på youtube, men hela finns på spotify.

Sweet dreams


 







 

 

Av Emma - 14 september 2011 16:14


 


Morsning korsning! Har precis beställt lite grejer till naglarna   

För er som inte vet de så älskar jag att hålla på att pillra med sånt, göra dom fina

osv.. Mycke detaljer! Hade tänkt göra gelenaglar igen så fort jag fått mer pengar,

för nu brände jag nästan 500 spänn på grejerna jag köpte :( Ångest. Nej då,

va väldigt längesen jag la ner pengar på sånt nu, så de är okej. Beställde i alla fall

bland annat stickers, nagelolja, nagellack och lite sånt :)

 

Känner mig för övrigt väldigt irriterad idag, och ledsen på samma gång!

Ni vet känslan när man förväntar sig något av någon, men inte får det? Man

känner sig besviken, bortglömd, inte lika viktig som annat helt enkelt..

Exakt så känner jag nu. Men skit samma!


Tänker börja se fram emot helgen istället, då de händer nåt. Ser ut som att de blir

kräftskiva för min del på lördag, hos Therese   Vi går ju i samma klass och allt,

men vi umgås typ aldrig på fritiden, knasigt va? Men de är nog hög tid att ändra på de!


Nu tänker jag ta en lång och välförtjänt dusch (hade ju orientering i skogen sista

timmen i skolan). Tur att jag hade 3 andra med mig, annars hade jag förmodligen

legat och sprattlat i nåt dike fortfarande, eller stå och krama ett träd kanske, vem vet.

Puss på er

 

 


 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards