emmaceciilia

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Emma - 26 september 2011 17:21


 


Ja, rubriken säger väl allt..

Sämst i världen på att blogga känns de som att jag är också, men jag har haft fullt upp den här helgen faktiskt. Och när jag väl fått en lucka så har jag bara slappat och gjort annat som också ska göras! Är även på världens sämsta humör idag, så de här blir ett kort inlägg.


Kan väl berätta lite om bilträffen i lördags i alla fall. Skulle hjälpa Robins kompis som sagt med lite smått innan allt började va de tänkt, men de blev inte så mycke av de förutom mot kvällen då allt va över och de skulle städas.. Tror att vi sopade och plockade burkar och skit i 2-3 timmar? Och jag som fryser arslet av mig bara de är någon grad under 20 hade de ju inte så lätt.. Fast hade ärligt talat känt mig jättetaskig om jag bara stått och tittat på, så jag hjälpte så klart till! Väl hemma hos älskling sen på kvällen/natten så blev de en film som vi såg typ en kvart av och sen tvärslocknade i soffan båda två och vaknade när den va slut igen. Bra va?   


Blev rätt mycke skrivet nu i alla fall ser jag, men ja.. Kom förresten hem från Västerås för ett tag sen, hade ju en läkartid där idag, och jag kan väl inte säga annat än att Sveriges sjukvård kan suga min k*k, om jag hade en vill säga. Kollade in nya gallerian vid Erikslund med pappa också när vi ändå va där, och shit va stort de va.. Va nästan så att man tappade andan. Hann ta en fika också, fick syn på världens sötaste mini-cupcakes så jag kunde inte låta bli    


 

 




 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards