emmaceciilia

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Emma - 17 september 2011 16:12


 


Ja, de är så min lördag har sett ut än så länge! Ska ju på kräftskiva idag

som sagt, men jag och babe äter hemma eftersom jag inte blir mätt på kräftor

(gillar ju inte de). Så han får inte heller några, taskig jag är   Men det blir

nån gratäng som pappa håller på med istället, inte helt fel de heller!


Har så himla tråkigt just nu, kan inte komma på nåt att göra i över huvud taget..

Så jag kanske ska titta lite på Simple life? Har ju bara hunnit titta på typ

två säsonger, så jag har 4 kvar tror jag. Fast man blir ju så trött av att kolla på

film och sånt, så jag kanske borde skippa de ändå :o Men men, skriver kanske

lite senare igen om jag känne för de! Tycker i alla fall att ni ska ha en kul kväll,

för de ska jag ha :) Puss och kram

 

 

 

Förenar mig med zebrorna ikväll.

    

 

 

 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards