emmaceciilia

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Emma - 24 september 2011 13:05


 


Hej på er! Kvällen blev inte riktigt som vi planerat igår, skulle ju ha varit

hemma med Matilda och bara haft filmkväll och så, men efter att jag lagat mat

till oss och vi ätit så drog vi på fest hos untti! Han skulle ha dit lite folk sa han,

men fan så mycke folk de va där efter ca en timme   Kan ju säga att jag

är väldigt glad över att de inte va jag som bodde där då.. Men vi hade trevligt

och så i alla fall, så de va ju bra ändå :) Och sen så får jag ju inte glömma bort

och skriva de jag såg igår, HON DRACK ÖL DEN TÖSEN   

De är nåt som jag aldrig trodde att jag skulle få se igen efter att vi gjorde de

när vi va små, haha (a) Eller ja, i alla fall 11-12 år.


Har inga bilder från igår att bjuda på heller, som vanligt. Men de va ändå bara en

stor röra, så de hade inte varit så mycke att se ändå..


Idag så händer de också lite grejer, ingen hemmasittarhelg alls de här med

andra ord :o Älskling kommer och hämtar upp mig runt 3 nån gång, så ska vi

gnida lite på bilen hans! Sen bär de av till Norberg på nån bilträff som hans

kompis anordnar, om jag inte minns fel? De är väl som alla andra bilträffar skulle

jag tro, folk samlas och står och glor på andras bilar, dampar lite, tittar mer osv..

De låter ganska så tråkigt, men de kan faktiskt va kul om man är där med rätt

folk och de är lite aktivitet   Och ja, jag kommer antagligen dö lite smått

under kvällen också eftersom att Robin ska leka med bilen, och jag antar att jag

ska sitta med i den. Fast nej, så farligt är de inte, förstår bara inte grejen ^^


Nej, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara njuta av lugnet! Haha va

gammal jag lät där ;) Men ha en bra dag!




 


  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards