emmaceciilia

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Emma - 21 september 2011 18:15


 



I'M IN LOVE.   


  


Tror jag dog lite när jag fick syn på den här lilla krabaten!

En afrikansk pygmeigelkott är de. Är den inte helt underbar så säg?   

Och inte nog med de så kan man faktiskt ha dom som husdjur och göra dom tama!

Me want!





 


Av Emma - 21 september 2011 16:42


 


Yes, då har man fått de överstökat. Gick hur fort som helst nu när vi bara

är 10 st i klassen! Såg ut som skit på de enskilda kortet, men de tycker man

väl alltid? Kommer i alla fall inte beställa några av dom, de har jag inte gjort på

några år tror jag   Det ända som är värt pengarna är skolkatalogen, enligt mig!


Är riktigt cptrött idag, så jag antar att de blir natti rätt tidigt! Vaknade halv 6

idag och kunde inte somna om, awesome   För såna där sömnsvackor ibland..

Och på tal om att va trött och lite bakom flötet så kan jag väl berätta om tabben

jag gjorde på ica efter skolan. Jag blev så himla sugen på en munk jag fick syn på,

så jag ställde mig och skulle stoppa ner en i en påse med en sån där plockgrej ni vet?

Självklart så tappar jag ju munken på golvet, och den börjar rulla iväg samtidigt som

jag bara står och glor på den. Sen helt plötsligt så hör jag någon som börjar skratta

skitnära örat på mig och frågar om munken hade ben :o Då har de stått en gubbe där

hela tiden, utan att jag märkt nåt? Usch, sånt där tycker jag är lite pinsamt, fast

den här gången blev jag ju rädd eftersom att jag va i min egna lilla värld!

Men nu luktar de mat, wiie.. Puss och kram

 

 



 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards