emmaceciilia

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Emma - 16 september 2011 17:00


 


Borde man inte vara glad när man vet att det är fredag och dags för helg?

De va en fråga jag hade stor lust att ställa min vääldigt griniga lärare idag.

Helt sanslöst va sur han va på allt och alla, inget va bra liksom. Be happy!   

Men strunt i de, jag är i alla fall glad över att de är fredag, alltid skönt att va ledig!


Åkte till Västerås en sväng med Therese och hennes pappa efter skolan.

Skulle kolla efter nåt kul spel som vi kan använda oss av imorron på kräftskivan ;)

Både hon och jag tycker att de är så himla tråkigt när man bara sitter ner och

tjötar hela tiden, men de blir ju lätt så när man inte vet nåt annat! Men vi hittade

i alla fall ett spel som verkar grymt kul, fast dock VÄLDIGT pinsamt.. Inget man vill

spela spiknykter om man säger så  Nu har jag totalt hjärnsläpp och kan inte

komma på vad de heter, men de går i alla fall ut på att man ska göra massa

tvångsgrejer och sånt, typ pilla näsan varje gång man pratar, låta som djur när

man pratar osv.. Tror att de kan bli grymt kul   



   (Gammal sötbild från 09)



 

Ska slå mig ner i soffan en stund och vila lite tänkte jag, blev så himla trött

på vägen hem.. Men ha de bra allihopa! Puss






 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards