emmaceciilia

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma - 6 augusti 2011 22:49




 


  


Alltså, jag kan bara inte sluta skratta åt de här, låten är totalförstörd..


"Å å å åke, myeeah myeeah"

 


 

 

 





 

Av Emma - 6 augusti 2011 18:27




 


Hejsan   


Har inte hunnit skriva tidigare idag, så de blir nu! Åkte till v-ås med

älskling vid 12 idag, kikade på lite grejer, men jag köpte ingenting :o

Inte så konstigt iofs eftersom att jag inte har några pengar, men ändå..

Köpte ett nagellack till mamma bara, men de va ju för att va snäll :)

Annars så åt vi bara lite glass, de va t.o.m gott även fast jag knappt kan äta

nåt just nu.. Men de bör man, annars dör man ;)


Tror inte att de kommer hända särskilt mycke mer ikväll, ska väl bara

äta min potatissallad och rostbiff, sen slappa i soffan ^^ Puss & kram

 

 

 

 

 



 

 

Av Emma - 5 augusti 2011 22:10


 



Det är rätt sjukt hur allt kan ändras så fort. Nånting som varit oändligt

långt borta från verkligheten kan plötsligt bara finnas där.






 

Av Emma - 5 augusti 2011 14:14



 




Eftersom att de blev ett relativt tidigt inlägg idag så kan de ju få

stå god morgon tycker jag   


Har precis bytt om och snoffsat till mig lite, så nu sitter jag här och lyssnar

på lite musik, 80-tals musik :o Jag vet inte varför, men jag har fastnat lite

för gamla låtar som brukar spelas rätt mycke på radion och så.. Typ

"Girls just wanna have fun", älskar den låten! Man blir så glad av den :)

Sen så kommer jag ju alltid att tänka på Therese också, med sina snygga

moves till den låten ;) Hon fick för sig att de låter som att någon får smisk, haha..

Kusin Kim fyller ju år idag, så de är anledningen till att jag klätt upp mig lite.

De bjuds på tacos och massa annat gott fick jag höra, synd bara att jag har

svårt för att äta nu när jag mår illa :( Men ska de i så ska de!

GRATTIS KIM!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Av Emma - 4 augusti 2011 17:00




 






 


 


Av Emma - 4 augusti 2011 15:50



 



Hej på er!


Vet inte varför jag sitter här i över huvud taget, men kände att jag kanske

borde skriva nåt i alla fall. Jag mår som sagt sjukt illa, och igår i Rättvik

så blev de för mycke, så de va bara att åka hem igen.. Tyckte så synd om

älsklingen när jag gick runt där som en zombie, men han tyckte nog

mer synd om mig   Usch ja, nog om de!


 Robin bytte åt sig en iPhone 4 igår natt också, så idag irrade vi

runt i hela Avesta och letade efter nåt mikrosimkort, men hittade inte någonstans!

Sen åkte vi vidare till Norberg, men där fanns inte ens en dataaffär eller

nånting, värdelösa håla.. Men sen så hittade vi till slut i Fagersta, eller han

som jobbade där klippte till ett, så nu kan jag messa honom hur mkt jag

vill igen (a) Orkar inte skriva så mycke mer än så, ska nog lägga mig i soffan

nu och titta på nån film och försöka dricka.. Men hoppas att eran dag ser

bättre ut än min i alla fall! Puss & kram

 

 

 

 

 


 

 

Av Emma - 3 augusti 2011 12:23




 


 

 

(Dock inte i den bilen, men jag tyckte den va söt) 

  

 

 

 

 

 

 

Av Emma - 2 augusti 2011 20:05




 


Hej på er.


Nu är jag nyklippt och nyduschad, awesome    Inte för att de försvann

så mycke hår, men i alla fall de som va slitet :) Diskuterade även löshår

med Emelie.. Har ju velat sätta i de ett bra tag nu, men inte vetat vem

jag ska vända mig till. Jag vill inte ha såna clips eller vad de heter, som man

spänner fast i håret dagligen, utan sånt som sitter i permanent. Men det

kostar liksom 3000-5000 spänn att göra hos en riktig frissör? ALDRIG att jag

skulle betala de priset för nåt som bara sitter nån månad.. Men Emelie verkar

va sugen på att hjälpa mig med de i alla fall, så blir de som jag har tänkt mig

 så beställer jag löshåret så fort jag fått min andra del av lönen :)



          



Nu väntar jag på maaaaaaaaaaaaaaaat, så himla hungrig så ni anar inte.

Efter de så kryper jag nog ner i soffan och tittar på tv med mamma, och

sen sova gärnet tills imorron då de är dags för Classic car week i Rättvik :)

Puss och kram

 

 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards