emmaceciilia

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma - 2 augusti 2011 13:23




 


Hejsan!


Idag sov jag lääänge, men de va skönt (a) Åkte med mamma och pappa

och handlade på en gång när jag vaknat typ, så jag har inte hunnit äta

nånting än, men de är väl dags nu!


Ska iväg till bror och Emelie lite senare, hon ska få klippa mig lite, så får

se hur de blir ;) Men jag litar på henne! Har börjat bli riktigt less på mitt

illamående nu som började igår, jag mådde verkligen dåligt hela dagen :(

Och inte har de gått över nu heller, lätt att äta då? Verkligen inte.

Men nu måste jag pilla i mig en smörgås i alla fall, skriver väl sen igen ikväll

och informerar om hur frillan blev ^^ Ha de bra

 

 


 

 

 

Av Emma - 1 augusti 2011 16:37



 



Hejsan!


Gick upp lite tidigare idag för att åka med till borlänge, pappa skulle

köpa nån whisky till sin samling så jag tänkte varför inte följa med och

leta efter nåt kul? (a) Och som vanligt så gjorde jag de så klart   


Fick så himla ont i magen på vägen hem, så la mig i soffan ett tag när jag

kom hem och försökte sova lite.. Men de gick ju inte! Så satt mig på balkongen

istället och solade lite, men de skulle jag ju inte ha gjort, för nu mår jag illa

istället :( Ska duscha nu i alla fall, sen så får jag väl klura ut nåt annat att

hitta på! Btw, de är fan första augusti idag :o Herregud va tiden går fort..

Och jag orkar verkligen inte börja räkna ner dagarna tills de är dags för skola igen!

Men ha en bra dag ^^

 

 


 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards