emmaceciilia

Alla inlägg under november 2011

Av Emma - 1 november 2011 11:50


 


Hej på er!

Fick dåligt med sömn inatt, har varit vaken till och från sen 4 ungefär   Mindre kul! Vill ta en varm dusch men de kan jag inte göra riktigt än eftersom att mamma ligger och sussar.. Kommer garanterat väcka henne och jag börjar böka inne i badrummet. Får väl sitta kvar här under filten tills vidare, så att jag slipper frysa i alla fall!


Åker över till Avesta sen på eftermiddagen nån gång. Babe tog ledigt imorron eftersom att jag har höstlov så att vi skulle kunna hitta på nåt, sweet  Åker nog iväg till Ikea imorron tror jag, fast vart de blir vet jag inte riktigt. Skulle behöva kolla efter ett skoställ som man kan ställa in i garderoben eftersom att jag har rätt mycke skor.. Och jag gillar inte att dom står där dom står nu, är typ proppfullt där, och dom blir förstörda!


Kanske blir så att jag hjälper pappa med bilen idag också, om jag orkar.. Han ska byta till vinterdäck och så, och han brukar ju uppskatta när jag hjälper till lite. Inre för att jag är nåt proffs direkt, men jag kan lite grejer trots allt   Och på tal om bilmek och grejer, hittade en ganska kul bild.. Bilmekaniker med sillisar? Hmm, kanske inte så smart då! Ha en bra dag


 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards