emmaceciilia

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Emma - 3 maj 2012 19:07




 

Nu ska jag ut med Sofia och leva rövare   

Nej men åh, inte umgåtts med henne på flera år.. Och då menar jag verkligen flera år! Men skit samma, kan nog bli kul de här   Varmt är de också, perfekt!


 


Ända bilden jag äger på oss.. Från förra sommaren tror jag!

 








 



 

Av Emma - 3 maj 2012 17:06




 

Åh, jag bara ÄLSKAR vädret som vi har fått!   21 grader va de som varmast igår, hur skönt som helst! Kunde till och med sitta och sola på balkongen i bikini utan att frysa liksom!


Skrev aldrig någonting igår, och de berodde på att jag va ute nästan hela dagen.. Gick hem till Amanda en stund på eftermiddagen och spelade kubb med henne och hennes syskon, kul som fan   Sen gick vi och köpte glass, och när hon skulle sjunga så va de meningen att jag skulle dra hem, men jag följde med henne istället! Så jag satt i kyrkan en hel timme igår, de niiiii! Nej men sen så drog vi hem till mig igen och hämtade kubbspelet och gick ner till simbadet och körde en till vända. Sen kom Robin förbi en stund och gav tillbaka min plånbok som jag glömde i bilen förra helgen! Mer än så hände väl inte..


Pappa håller på och grillar just nu, så snart blir de kött och potatissallad   Hade tänkt försöka med bilderna idag också, men de går fan inte.. Vet inte vad som är fel på min mobil! Men strunt samma, ha de bra i alla fall. Puss!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards