emmaceciilia

Alla inlägg den 7 maj 2012

.

Av Emma - 7 maj 2012 23:19


 



I miss you, miss you so bad
I don't forget you, oh it's so sad
I hope you can hear me
I remember it clearly


The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same..


I had my wake up
Won't you wake up?
I keep asking why
And I can't take it
It wasn't fake
It happened, you passed by


Now you are gone

There you go
Somewhere I can't bring you back
Somewhere you're not coming back







 




 

Av Emma - 7 maj 2012 18:51



 


Åkte till Avesta idag efter skolan med mamma och pappa.. Dom skulle dit och handla lite och så, så tänkte att jag kunde följa med och kika lite jag också! Och visst hittade jag lite grejer, som jag egentligen inte hade råd med   Men äh, de löser sig alltid i slutändan ändå! Köpte klänning och linne från h&m, kunde inte låta bli klänningen alltså.. Hur snygga färger som helst, tycker ni inte? Sen köpte jag rött(!) läppstift, trodde aldrig att jag skulle våga göra de haha. Men de är ju så snyggt tycker jag.. Sen blev de en bh eller topp kanske man ska kalla de, glitter eyeliner och eyeshadow primer. De va väl allt de, och de va mer än nog   


Sitter och dunkar killswitch engage för fulla muggar, men de börjar nog bli dags för en dusch alltså.. Blev helt svettig i provhytten när jag höll på och bökade med allt, hehe.. Men jag visar väl grejerna jag köpte i alla fall. Lovar att bli bättre på de här med bilder, en blogg är ju trots allt inte särskilt rolig utan bilder.. Men vad gör man när man har en mobilkamera från helvetet? Och min vanliga kamera har jag ju inte precis i fickan varje dag tyvärr..

 

Men puss på er!

 


 

   

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards