emmaceciilia

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Emma - 6 maj 2012 00:54





 

Blir ett litet nattinlägg nu! Sitter och tittar på nån serie på 11an och äter godis, och älskling ligger och sover. Är inte de minsta trött så jag orkar inte ligga och stirra i sängen direkt. Men ja, vi har varit på bio idag med Jimmy och Sandra i alla fall   Ville inte göra de från början eftersom jag inte är speciellt förtjust i "superhjälte filmer", men the avengers va faktiskt bra! Betydligt bättre än jag trodde i alla fall om man säger så  Men egentligen så hade jag inte råd, eftersom att jag beställde kläder och grejer igår för typ 500 spänn.. Men äh, tror nog att jag klarar mig ändå. Nu tog skiten slut på tv, så ska väl tvätta bort sminket och borsta tänderna och försöka bli trött nån gång.


God natt! 




 






 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards