emmaceciilia

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Emma - 4 maj 2012 14:10



 


Vafan skulle man va utan sina vänner? 

Spelar ingen roll om livet är pest och pina, för någon lyckas alltid få en att le. I alla fall riktiga vänner.  




Kände att jag ville skriva de, inte ofta jag säger nåt om de liksom. Men ja, den här dagen har väl varit relativt lugn, jag är bara hemskt trött och de är ju aldrig kul. Mina planer va att åka till Avesta idag, men jag blir hemma i fina lilla Fagersta   Ska äta pizza lite senare, annars vet jag inte vad som händer.. Söta mamma kom precis hem med en godispåse till mig ,pickaboo godis också, bästa! Så jag tänkte sätta mig och äta lite sånt framför tvn en stund, sen så ska jag ta en dusch så att jag slipper känna mig äcklig. Blir nog bra de.


Ha en bra helg!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards