emmaceciilia

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Emma - 20 maj 2012 19:06




 

Tänkte skriva lite om gårdagen, rätt mycke som hände kan man väl säga.. Men jag hade kul som fan i alla fall   


Började ju grilla hemma hos mormor och morfar som jag skrev, sen gick jag hem till Henke där jag trodde att Amanda och Jennifer satt, men dom hade sällskap av Crille, A.P och färnström.. Jaja, de gick väl bra tills jag blev riktigt irriterad på färnström. Han fick sig några smällar, sen va de lugnt igen. Efter att vi suttit där ett tag så drog killarna, men istället så kom Unttinen och några till dit, vi skulle vidare och festa hos Adam va de tänkt. Men de slutade med att vi hamnade på en raggarklubb?! Fan va rädd jag va, polisen kom och jag fattade ingenting i princip.. Men vi klarade oss allihopa. Hade även kommit överens med mamma att vi skulle ses vid brukshotellet runt 2, skulle ta sällskap hem med henne och pappa och alla deras kompisar. Och de va ju en upplevelse kan man väl säga.. Nån började kissa på nån stolpe och sa att han hade "samhälls problem", och vad han menade med de, ja de vet jag inte. Inte nog med de så hittade vi nån som låg i diket och kravlade efter vägen, så va  tvungen att  hjälpa henne eftersom vi kände henne. Och 2 timmar senare så va vi hemma, typ. De brukar ta ungefär 30 min att gå därifrån och hem, så ni kan ju tänka er. Haha, kul kväll va de i alla fall   



 









 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards