emmaceciilia

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Emma - 5 maj 2012 16:20




 

Ni anar inte hur trött jag är idag, blev väckt i morse av mina grannar som höll på att möblera om eller nå liknande.. Normalt på en lördag? Åh, de är de sämsta med att bo i lägenhet..


Blev en rätt konstig kväll igår eller vad man ska säga.. Gick och åt pizza med Unttinen, och sen så va de meningen att vi skulle gå till nån fest och snacka lite skit, men dom hörde ju aldrig av sig.. Så vi gick runt helt i onödan och väntade, gick nästan genom hela Fagersta tror jag   Men vi gav upp till slut i alla fall, så han gick till sin kompis och spelade x-box eller nå, och jag gick hem till mormor och morfar en sväng! Och idag har jag hunnit ta en fika på "stället" med Matilda, gått så där lång tid utan att vi har träffats igen och de är inte okej   Men nu fick jag se henne i alla fall, så jag ska inte klaga! Hinner inte skriva så mycke mer, ska packa ihop lite grejer och börja dra mig till bussen vid 5 eller nå sånt. Ska till Avesta som ni kanske förstod. Ha en bra dag!




 

 






 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards