emmaceciilia

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Emma - 27 maj 2012 19:42



 


Precis tagit mig en efterlängtad dusch! Satt mig på balkongen då jag precis gett upp att försöka hitta nån att umgås med, men så messade Matilda och sa att hon ville komma hit   Skönt som fan att träffa henne, va flera veckor sen.. Gick ner till simbadet som de kallas och la oss på en filt med lite dricka och sånt! Satt där och pratade i nån timme, sen gick hon hem igen   Fick veta både de ena och de andra.


Blir så jävla arg på dig din jävel.. Du ska ge fan i de som är mitt, och ta vara på de lilla du har kvar! (och nu menar jag absolut inte Matilda, så missförstå inte.)




 



 

Men ja, för övrigt då.. Vet inte om jag orkar gå till skolan imorron, känner mig inte hundra i skallen och kroppen. Plus att jag inte kommer kunna göra nånting på hela dagen typ eftersom att de saknas folk till grupparbetet! Jag måste i alla fall till seco och göra ett drogtest på morgonen, lika bra så i fall de skulle bli nå strul annars. Men nu ska jag plocka undan lite skit här på rummet, sen lägga mig och vila i soffan. Puss

 

 

 

 


 

 

 

 

Av Emma - 27 maj 2012 14:09



 


Hemma igen, så nu kommer bilderna!

Vill iväg och sola, så ska försöka få med mig nån. Annars nöjer jag mig med balkongen   


 



                                       




 




 

Av Emma - 27 maj 2012 12:07



 


Nu har jag fått in alla bilderna från festen på datan! Så när jag kommer hem lite senare så blir de en bildbomb   Har närmare 30 bilder tror jag, men kommer inte att ladda upp alla hehe..


Ska alldeles strax iväg och äta morsdag middag ute, 3 rätters blir de så jag gav fan i att äta frukost idag! Är hungrig som bara den nu, så ska bli supergott med mat.. Ska nog passa på att sola lite sen på eftermiddagen också eftersom att de ska bli sämre väder imorron igen   Men ha en bra dag.

 



Passande låt, eller?



 







 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards