emmaceciilia

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Emma - 22 maj 2012 17:04



 


Kan väl börja med att skriva några meningar om gårdagen. Min fina pojke kom ju hit på eftermiddagen, och så bjöd han mig på mat! Jättegott va de, och mysigt. Vi går inte direkt ut och äter särskilt ofta, har gjort de 2-3 gånger under de 2 åren vi har varit tillsammans, så de blir väldigt speciellt!   Lite så där kändes de, hehe.. Men sen efter de så åkte vi hem till mig igen och gosade. Underbart   


Och jag vet inte vad som har hänt med vädret? Värsta sommarvärmen ju, har suttit ute och stekt i nån timme nu till och med! 18-års festen i helgen kommer ju bli underbar alltså, can't wait   Pappa ska grilla ikväll också, ännu bättre! De är ju så himla gott de.. Men känner att jag luktar som en bränd skunk eller nånting nu, så nu ska jag ta mig en kall dusch! Försöka i alla fall..

 

 


 

Stekarn på Mallorca, med prilla och allt.. Haha, tur att den tiden är över!

 

 


 

Ha de bra.

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards