emmaceciilia

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Emma - 10 maj 2012 21:11



 


Ååååååååååh de där va ju inte skönt.. Regnade hela tiden när vi va ute, typ 2 timmar eller sånt. Hur lyckas man bli blöt även fast man står under ett paraply? De bevisar ju bara hur illa de är   Kommer bli översvämning snart om inte de här slutar.. Som förra året, och året innan de. Minns när vi kom hem från Rhodos förra året, då va heeela källaren översvämmad. Kul va?


Sa att jag skulle visa er grejerna jag hämtade ut idag, men de får bli imorron istället. Orkar inte ta kort osv nu.. Men jag har hittat en kul grej iaf! Läste Sofias blogg när jag kom hem, och märkte då att Mangemakers släppt en ny låt  Känns lite fel att ta i och säga att dom är naturbegåvningar, men deras låtar fastnar ju i skallen på en! Och den här va faktiskt grym, mycke bättre än deras andra. Men nej, nu ska jag gå och joina mamma framför tvn.


DRIIIICK DEN!


 







 




  

Av Emma - 10 maj 2012 17:25



 


Herregud vilket väder de är ute.. Pissregnat både igår och idag, sjukt tråkigt   Men trots de så ska jag ut ikväll, frisken sa att de va nånting i fårbo så jag tänkte varför inte. Så hon och Joppe kommer väl och hämtar upp mig sen lite senare..


Ska snart åka och hämta ut mitt paket från Nelly med lite smått och gott, bilder kommer säkert sen   Sen ska jag hinna kasta i mig lite pizza innan jag drar också.. Fast de lät lite äckligt, så kanske beställer en sallad istället. Såg förresten att jag fått ett gulligt gästboksinlägg, blir glad av sånt! Så tack Emelie   Mer än så har jag nog inte att komma med just nu, så ha de så länge! Njut av bilden förresten, ni ser ju en del av datumet så behöver inte säga så mycke mer om de tror jag.. Fjortistider.


Puss

 



 




 





 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards