emmaceciilia

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Emma - 19 maj 2012 18:17



 


Blev inte som planerat idag.. Ovanligt va?   Tur att de oftast finns en plan b, eller c t.o.m. Och jag tänker inte direkt tjura för de, eftersom att Robin blivit sjuk.. Hoppas att han är bättre till på måndag i alla fall, kind of speciall day..

Sitter just nu hemma hos mormor och morfar och väntar på att få lite kvällsmat, kände mig så mobbad hemma när mamma och pappa är och partar osv.. Hatar att äta själv. Så nu ska jag få grillat här, tur jag har    Efter de så ska jag hem till Hellmans flamma och ha de kul med henne och Jennifer, vet inte riktigt om de är nån mer där. De visar sig! Sen ska vi förmodligen dra vidare nån annanstans, kommer nog bli lite random som igår skulle jag tro.


Ha de bra!




 





 

Av Emma - 19 maj 2012 15:16



 


Eller vad säger du Sofia?  


Haha, jag är faktiskt oskyldig i alla fall! Men ja, hade jättekul igår tills de blev lite för mycke rosévin för Sofia, då tyckte jag bara synd om henne   Men jag drog på mig min superman dräkt och löste problemet, haha nej då.. Men tänk om man hade en sån! Vi va hemma hos nån kompis till henne i alla fall, Robin hette han. Trodde att de skulle bli rätt lugnt, men rätt va de va så va vi över 10 pers, i en ETTA. Ja de va inte så mysigt kan jag säga.. Men man träffade ju lite trevligt folk i alla fall! Va hemma redan vid halv 12, hur skönt som helst. Kommer lite bilder i slutet av inlägget   


Ska ta 17.23 bussen till Avesta sen, är jävligt drygt att de går så några bussar på lördagar, antingen jättetidigt eller på kvällen. Rätt opassande om jag får säga de själv. Och idag är Hammerfall i Fagersta och hälsar på, dom ska spela på brukshotellet ikväll så typ varenda kotte ska väl dit antar jag, hehe.. Ska sätta mig och snacka lite skit med mamma och pappa nu, måste fördriva tiden lite!   Puss på er

 


 

Ida och Sofia!

 

Fideli och jag        

Sofia nån timme senare, hehe..

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards