emmaceciilia

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Emma - 18 maj 2012 17:30



 


Usch, nu är jag dömätt. De är inte bra att äta mycke och för fort! Men så kan de bli ibland   

Nu ska jag dunka lite musik och vänta på att Sofia hör av sig, sen drar jag ut! Får se vart vi hamnar ikväll, tror inte att nån av oss vet de om jag ska va ärlig. Och vet ni vad? Idag har jag med mig kameran, så händer de nåt roligt så ska jag se till att dela med mig av nöjet imorron, hehe..


Ha en bra fredagskväll!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Emma - 18 maj 2012 15:36



 


Tjena!

SItter och är trött på nästan allting, vet inte varför, eller de är nog för att jag inte vet vad som kommer hända ikväll.. Vet i alla fall att jag ska träffa Sofia och Fideli(?), så de är bra   Va på stan med dom igår också, är ju värsta våryran här.. Helt sjukt vilket drag! Eller inte. Men hade kul med dom i alla fall   


Och idag har jag varit i Våsterås med pappa igen, han ville ha lite smakråd så då ställer man väl upp. Och visst fan va han snygg när han åkte iväg till festen för ett tag sen   Och jag hittade mors-dag present till mamma, äntligen! Sen så köpte jag två par skor till mig själv också, haha usch.. Jag bara köper och köper, men jag älskar ju skor! Dessutom så va dom prissänkta, i alla fall dom svarta. Och inte nog med de, jag bokade även en tid för att fixa nya gelénaglar, va ju ett tag sen nu! De är vad jag har gjort idag.. Och nu ska jag lägga mig och vila lite i soffan så att jag orkar med kvällen.


 

Puss!

 

 

 

   

 

 




 




 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards