emmaceciilia

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma - 7 oktober 2011 14:51


 


Haha träningsvärk imorron, check!

Fast fan så skönt de känns efter att ha tränat, tog t.o.m i lite extra idag. Kommer definitivt kännas imorron, me like.. Fast att vi fick tårta i skolan preciiis innan de va dags för gymmet kändes ju lite sådär, man känner sig ju tvungen att äta då och inte va otacksam   


Haha, lite kul bild då..

 


Blev en dusch direkt när jag kom hem, va verkligen dösvettig.. Yum! Men nu sitter jag här med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen. Nåt förslag? Det är ju helg för sjutton   De är ju marknad i Rättvik imorron i alla fall, Sveriges största tydligen som jag aldrig varit på. Men jag vet ärligt talat inte om jag är så sugen på att åka dit, vädret känns tråkigt och jag känner mig också rätt tråkig.. Men dagen kommer oavsett spenderas med Robin, och då kan jag verkligen inte klaga   


Tror jag ska spela lite sims en liten stund nu, sen blåsa håret och snoffsa till mig lite så att jag kan gå till ica och skicka iväg jackan. Puss på er





 

Av Emma - 6 oktober 2011 21:47


 

Sitter och myser i min alldeles för stora tröja, love it   

Helt sjukt va sleten jag är idag, sov kanske 4 eller 5 timmar som max i natt.. Så jag hoppas väl på att somna lite tidigare idag! Vet inte varför jag skriver egentligen, men eftersom jag väntar på att bebisen min ska ringa så kan jag ju lika gärna göra nåt   Nåväl, efter de så ska jag sova som prinsessan på ärten.. Hon sov väl ovanligt gott, eller är jag helt ute och cyklar? Men god natt på er!

 

 

 

 

 

  

 

 

Av Emma - 6 oktober 2011 19:29


 


Äääntligen klar med plugget..

Känns som att jag suttit och skrivit på samma sak i år och dar, nästan!   Men nu är de klart, så släng dig i väggen Poseidon.



 



Sitter och väntar på pizza nu, en välförtjänt sådan.. Sa bara för nån dag sen att jag knappt tycker om pizza längre, men fy faaaaan va gott de ska bli. En riktigt fet en, ser gott ut va?   Mhmm, tänkte väl de.. Synd bara att man känner sig så himla onyttig när man äter de. Fast imorron blir det ju hårdträning med Therese, så de är inga problem med de!





 

Av Emma - 6 oktober 2011 17:46



 

Nej men typ   

Jag har skitmycke att göra idag känns de som, till skillnad från igår.. Men de kanske beror på att jag är jättetrött? Usch.. Skulle skickat iväg Canada goose jackan till en tjej idag som ville köpa den, men tror ni att de gick som jag ville, nej. Vem fan har bankgiro? INTE JAG. Bleh, vill bara bli av med jackan!


Inte nog med de så måste jag plugga idag, har inte skrivit klart svenskagrejen och den ska va inne på måndag så.. Sen kom jag på att jag har ett häfte om kost som jag måste läsa igenom och nöta in i skallen också eftersom vi har prov på de inom kort, de är mycke nu.. Sen måste jag hinna till ica och skicka iväg paketet med jackan också, löste sig precis!Happy   


Nej, nu har jag inte tid att sitta här och skriva längre. Hoppas ni har en bra dag!

 

 



 

 

Av Emma - 5 oktober 2011 16:16


 

Usch, idag är en sån dag då jag bara känner mig rastlös men har brist på saker att göra..

Skulle egentligen till gymmet idag och försöka komma igång med träningen på riktigt som jag sagt till mig själv så många gånger, men så blev de inte. De blir av på fredag istället! Kanske t.o.m ska testa på nåt nytt, zumba   Har hört att de ska va jättebra träning för hela kroppen, och inte bara ben osv.. Så jag hoppas på de, annars blir de bara vanligt biffande på gymmet.


Jaha, stämningen va lite konstig idag i skolan.. Hände nämligen nåt väldigt tragiskt med en elev igår, men jag tänker inte skriva ut massa grejer om de, tycker de är ganska respektlöst!

Men jag sänder en tanke till dom som drabbades   


Hmm, har inte en aning om vad jag ska hitta på nu i eftermiddag.. Allt är så tråkigt, och jag är som sagt väldigt rastlös. Men jag ska i alla fall duscha, sen så funderar jag på att göra "glömda chokladbollar". Haha, bra att byta ut träning mot chokladbollar va? Men ja, mer än så blir de väl inte. Och just ja, anlednigen till att jag inte skrev nåt igår va för att jag åkte till min underbara direkt efter skolan, och kom hem rätt sent.. Så jag va trött och nöjd, så jag struntade i bloggandet då   Pusselipuss

 

 

 

 

 

 

 

.

Av Emma - 3 oktober 2011 22:38


 

 

Varför kan jag inte bara släppa de?

Det finns nog inte ord för hur besviken jag är,

allt jag gjort för dig,  och allt jag någonsin har förlåtit dig för..

Jag trodde att du alltid skulle finnas oavsett vad som skulle hända.

Men nu har jag tappat bort dig helt och hållet,

eller de kanske är du som har tappat bort dig själv?

 

Jag kan bara fortsätta undra om du någonsin tänker tillbaka..

Va de värt de?

 

Jag saknar dig,

den du en gång var..

 

 

 



 

 

 

Av Emma - 3 oktober 2011 17:32


 







 

  

Av Emma - 3 oktober 2011 16:34


 

Hejsanhejsan..

Måndag idag då, och en helt ny vecka har man framför sig. Va riktigt drygt att komma upp i morse, och de va just den tanken som gjorde de så jobbigt   Men dagen har gått rätt fort ändå tycker jag!


Va tvungen att fota på esteten, ska göra nåt bildspel om sig själv typ.. Men jag vägrar ju att bara ha en massa bilder på mig själv, så jag och Jonna gav oss ut i skogen och fotade lite med systemkamera, blev väl inte så bra men siiit samma. Nu har jag i alla fall några bilder   Men nu tror inte att de började regna när vi va där? Jo självklart, lovely.


Har äntligen beställt en klipptid också idag, och jag fick tid redan på måndag! :o Om en vecka ganska exakt då.. Trodde jag skulle få vänta hur länge som helst eftersom jag brukar få göra de, men Nettan som min frisör heter brukar gå till salongen tidigare och sluta senare ibland för min skull, så söt   


Köpte även en bok idag, ganska otippat eftersom att jag sällan läser förutom då jag är tvungen! Men "Angel" heter den i alla fall. De är hon Katie Price som skrivit den, ni vet hon med jättebomberna som är typ ökänd i USA? Haha bortsett från den lilla fina beskrivningen så kan jag väl säga att den verkar rätt spännande i alla fall, handlar om en tjej som lämnar sitt småstadsliv för ett liv som glamourmodell.


Ha en bra dag, puss!


 


 





 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards