emmaceciilia

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Emma - 1 juni 2012 14:33


 



Idag är jag glad!   Gick skitbra på redovisningen med brudarna, vg fick vi!! Och de blir även mitt slutbetyg, så tack Marit och hej då naturkunskap A   


Har ätit, duschat och packat efter att jag kom hem från skolan så nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan gå till bussen! Blir en myskväll idag och sova tidigt eftersom att vi ska upp runt 5 imorron eller nåt sånt. Ska va i Gävle klockan 8, och de är en del som ska fixas innan   Men de va skit samma, tycker faktiskt att de ska bli lite spännande att komma iväg på nåt annorlunda. Aldrig varit med och ställt ut en bil förut. Kanske skulle ha skaffat mig en läderoutfit som tjejerna brukar ha? Skämt åsido, skulle aaaldrig sätta på mig nåt liknande! Men jag ska i alla fall se till att få med mig kameran så att jag kan visa lite bilder sen, min mobil går fortfarande inte att ansluta till datan.. Why?   Men jag hoppas att ni alla får en bra helg!


Puss på er alla.

 


 










































 


 




 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards