emmaceciilia

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Emma - 19 juni 2012 17:05

































Ni skulle bara veta vilken tråkig dag jag har haft alltså.. Gick upp halv 6 och försökte pilla i mig lite frukost, men de gick ju inte som vanligt så där tidigt. Kvart i 7 gick jag och mötte Sofia och så gick vi till Seco. Helt sjukt va trötta vi va   Men vi kom fram i alla fall! Och ja, de va ju introduktion idag. Trodde typ att vi skulle få gå runt och lära oss grejer men nej, vi satt och lyssnade HELA dagen. Alltså de va så tråkigt så de finns inte, 6 timmar liksom! Rätt pinsamt att jag verkligen somnade till några gånger också.. Men nu är de gjort i alla fall, bara att börja jobba nu   Skönt att få lite ledigt resten av veckan först!


Ska snart iväg med Sofia och hämta hennes körkort, hon ville ha sällskap så är väl lite snäll då   Sen ska jag väl hem och äta, och förmodligen träffa Jonna en sväng också! Hon har varit på Kreta den fuskisen. Så får väl känna mig som en blekfis, hehe.. Men ha de bra!


Puss












 


Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards