emmaceciilia

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Emma - 13 juni 2012 21:47



 


Helt sinnessjukt va tråkig den här dagen har varit, inte haft nånting att göra och då menar jag verkligen ingenting.

Så ja, min dag har bestått av soffläge och en film. Har ätit thaimat också, skitstarkt va de så har ont i magen nu   Får se om morgondagen blir bättre, hoppas verkligen på de.. Sofia vill att jag följer med till eskiln och grillar (?) på kvällen, men jag vet inte. Beror helt på vädret kan man väl säga.. Fast samtidigt så vill jag inte sitta hemma och odla skägg.


Hade tänkt gå och lägga mig alldeles strax, är trött och uttråkad så de är nog lika bra så. Men sov så gott då sötnosar!

 

 

 

 

 


 

 

 

Av Emma - 13 juni 2012 13:55



 





Oh yeah, imorgon är de sista dagen i skolan!! Hihi   Väldigt skönt känsla måste jag säga.. Verkar som att alla ska supa skallen av sig då, men inte jag inte. Duktig? Nja jag vet inte. Men jag ska till Västerås sen på fredag ganska tidigt, och de värsta som finns är ju att åka bil bakis, fy fan.. Dessutom så brukar jag aldrig dricka bara för drickandets skull, bättre att försöka ha kul ändå!


Är väl nån slags avslutning imorgon skulle jag tro, men den är inte förrän halv 4.. Sjukt va? Och vi kommer inte ha ett skit att göra tills dess, men ändå så vill lärarna att vi ska va i skolan.   Ungefär så känner jag. Blir ensam några timmar idag också, så ska ta mig ut då eftersom att de är så varmt och skönt ute.. Får se om nån känner som jag! Orkar ju inte va ensam.. Eller så åker jag med mamma och pappa till Avesta, don't knooooow. Vet i alla fall att jag ska ta hand om mina målartröjor som ska tvättas nu.


Puss och kram

 


 

Powermeet 2010, så jävla härliga minnen.. Tandställning hade jag också, sweet.

 

 

 

 

 

 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards