emmaceciilia

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Emma - 15 juni 2012 19:44



 


Åh jag är så arg.. Lagom till jag ska börja jobba så har jag fått nå fel på knäet, kan varken gå eller sitta stilla för mycke, för då gör de ont! Hjälper knappt med värktabletter heller, så kanske får lov att fixa tid hos en läkare snart om de inte blir bättre. 


Gårdagen blev lyckad i alla fall! Grillade och hade de mysigt med lite folk, kom hem runt 1 eller nå sånt tror jag   Fast de hände ju en del läskiga grejer under kvällen också.. Gängbråk på stan, och nån kille blev knivskuren i halsen.. Inte okej, skärp er människor! Idag har jag varit i Västerås med mamma och pappa och kikat på en mobil jag önskar mig i 18-års present, sony ericsson xperia U vill jag ha   Hittade även världens finaste klänning till midsommarafton.. Ni kommer dö när ni ser den! Inte riktigt kanske, men riktigt fin är den. Kanske slänger upp bilder sen, får se.. Ska titta på fotboll ikväll så vet inte om jag orkar! Och när jag kom hem så hade jag äntligen fått mina anställningspapper från seco, så nu är dom ifyllda och klara   Känns bra! Men nu ska jag sluta skriva en massa skit här, måste göra rent mina älsklingsskor som jag sprutade ner med ketschup (stavas?) igår,.. Buhu!


Puss 

 

 

 

Avslutningsblommor jag fick igår!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards