emmaceciilia

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Emma - 12 juni 2012 18:12



 


Åh va jag inte har gjort mycke idag.. Började med att vi spelade volleyboll med klassen och fick glass som smakade jävel, blää säger jag bara! "Piggelin" va de, men nej inte direkt då.. Typ frysta mosade päron på pinne   Men när jag slutat så passade jag på att måla klart allt ute på mormor och morfars altan, så nu slipper jag tänka nå mer på de!


Och nu vet jag inte alls vad jag ska göra.. Ska duscha och så, men har så himla ont i huvet så tänkte att jag skulle ta mig en promenad och köpa red bull kanske? Ska försöka få med mig nån   Annars så blir de väl sängen ganska tidigt ikväll, eftersom att jag ska upp 7 imorron och ha vääärldens mest värda lektion och sen gå hem vid 10 igen.. Jag säger då de.


Puss!

 

 

 

Cp. Men bra låt!

 

 

 


 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards