emmaceciilia

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Emma - 11 juni 2012 17:36




 

Herregud, nu är sista skolveckan igång! Lite skönt då.. Fast jag har ju bara drygt en veckas ledighet innan jag börjar jobba, så de är väl inte lika skönt att tänka på kanske. Men suget efter pengarna lockar   Dessutom så fyller jag ju 18 år först också, AWESOME!


Orkade inte skriva nåt igår när jag kom hem, som vanligt. Men jag och Robin va ute på vift hela dagen, umgicks med hans kompisar och så   Kollade t.o.m på fotboll, de är inte likt mig direkt hehe.. Ska de va nåt så är de hockey som gäller! Fast ikväll så kommer väl mamma lyckas få mig att titta på sverige matchen i alla fall skulle jag tro. Tror att de blir en riktigt skön skoldag imorron också, spela volleyboll på idrotten och kolla på film på svenskan! Fast jag tänker dock inte spela nå boll eftersom jag fått så himla ont i benet, svullen och jävlig.. Så kanske sätter mig och solar eller nå liknande istället   Nu ska jag tappa upp ett bad och sätta mig och njuta en stund.


Puss!

 

 

 

 


 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards