emmaceciilia

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Emma - 3 juni 2012 23:16



 


Åh va jobbigt! Jag har egentligen jättemycke att skriva och berätta nu efter den här helgen, men jag orkar knappast skriva allt.. Och skulle jag göra de så skulle alla förmodligen tröttna efter att ha läst hälften, eller?   Jag ska nog satsa på att börja blogga lite från mobilen, försöka i alla fall. Skulle ju va mycke lättare de eftersom att man inte alltid har tillgång till dator menar jag! Men äh, jag ska försöka va kortfattad nu då..


Jag och Robin va uppe med tuppen igår, eller säkert tidigare t.o.m Va i alla fall i gävle strax innan 8! De va världens sämsta väder alltså, regnade heeela dagen.. Men som tur va så va den största delen av mässan inomhus, så vi slapp ju frysa åtminstone   Ett till minus va att vi inte hade ett skit att göra mellan klockan 9 och 5 under dagen, kände oss färdiga redan efter att ha tittat runt i 10 min.. Och jag trodde verkligen att läkerol arena skulle va större än så där! Men äsch, dagen slutade med att Kristin piercade sig i alla fall, hon Johan och piercaren lyckades inte övertala Robin till att pierca bröstvårtan som tur va!!! Herregud, gay   





Bild från resan till stockholms träffen som jag inte visat er!

   



 

Och idag har jag inte heller legat hemma och latat mig! Vaknade av att Robins mobil härjade halv 9 på morgonen och tänkte men va faaaaaaan jag vill sova ju.. Men tydligen så skulle vi på drifting i Fagersta redan kl 10 så de va väl bara att bita i de sura äpplet   Va skitväder idag också, så de va väl inge vidare de.. Men sen efter de så åkte vi och käkade pizza, de va däremot awesome! Sen blev de film och mys hemma hos mig. Har hunnit träffa Sofia en sväng också och kikat på big brother finalen, de ni. Och fan va bra att Hanna vann!! Hon är ju så himla värd de, underbar människa   Men nu ska jag försöka sova, så god natt på er!


Puss puss

 

 


 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards