emmaceciilia

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Emma - 27 juni 2012 11:10










Måste börja med att klaga lite tror jag.. När jag gick upp i morse och skulle ta en dusch så märkte jag att de inte kom nå vatten! Inte i kranen heller så ja, får väl vänta helt enkelt. Hann ju inte igår eftersom jag gick ut med Fideli och Sofia på kvällen. Bu åt er raparatörer eller vad ni är!


Men annars då. Jo idag ska jag göra mitt första eftermiddagsskift. Känns skitskönt faktiskt, va så underbart att få sova i morse alltså.. Och inte är de fint väder heller, så slipper ju sitta där och lida och önska att jag vore på nån strand istället   Träffade mina kusiner igår också, de är nånting som sällan händer. Dom bor i Finspång så de är ju en bit bort.. Suger att jag jobbar exakt hela veckan när dom är här bara, hinner ju knappt se dom nå mer. But that's life.


Vet inte vad jag ska skriva mer.. Ska typ fortsätta äta min frukost och hoppas på att vattnet kommer tillbaka. Men ha de bra! Puss puss











 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards