emmaceciilia

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Emma - 14 juni 2012 13:59

  



 


Sitter just nu ensam hemma hos mormor och morfar. Kom hem hit runt lunch eftersom att betygen inte delas ut förrän 3 typ, så hade ingenting att göra i skolan.. Men kändes ovärt att gå hem och sen tillbaka igen eftersom att de är en bit hem till mig! Har i alla fall spelat minigolf med klassen idag på förmiddagen, sen bjöd våra snälla lärare oss på hamburge tallrik   De va faktiskt väldigt generöst tycker jag, vi är ju ändå runt 20 stycken.. Spelade i par, och jag och Therese kom sist..... Dom andra hade runt 50 poäng, och vi hade 90 hehe   Men jag har aldrig sagt att jag är duktig på de där! Fick i alla fall en liten godispåse som tröstpris. Sweet.


Ska väl gå om cirka 30 min och möta Therese, sen går vi till skolan och hämtar våra betyg och tittar/lyssnar på avslutningen. Har ingen aning om vad de är dom har hittat på.. Säkert rektorn som ska hålla nå tal. Alltid lika intressant. Sen efter de så åker jag och fikar med mamma,pappa, mormor och morfar! Dom är så söta och vill fira att jag klarat av ytterligare ett år i skolan   Och ikväll så blir de förmodligen grillning på eskiln med massa folk!


Puss så länge

 

 

 


 

 

       

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards