emmaceciilia

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Emma - 16 juni 2012 11:30




 

Idag tar alla här i lilla Fagersta studenten, grattis till er! Och nästa år är de min tur, underbart!   

Vaknade för lite mindre än en timme sen, hoppade in i duschen på en gång eftersom jag aldrig hann duscha igår kväll.. Ska på släktträff idag, och då måste man ju se någorlunda bra ut   Usch, vill egentligen inte dit men man måste väl.. Bara drygt med massa folk som man inte vet namnet på! Håller ni med mig?


Aja, sen efter de så ska jag förmodligen åka till Avesta och hjälpa älskling att tömma ur lägenheten, beror på om jag hittar nån buss som passar och hur mycke ork jag har! Annars så åker jag väl dit imorgon istället   Men nu ska jag fixa frukost och smörja mina ben! Ha en bra dag.


Puss

 


 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards