emmaceciilia

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Emma - 7 juni 2012 16:44


 



Mitt vardagsliv har varit lite tråkigt dom senaste dagarna känner jag, så har inte skrivit nåt typ.. Men jag kan väl säga att jag verkligen börjar känna lukten av sommarlov nu! Shit alltså, kan inte fatta att jag snart gått ut andra ring och att de snart är dags för sista året och studenten!!   De kommande året kommer bli hur kul som helst, men väldigt stressande och.. konstigt.


Igår va de ju nationaldag också, men de sket jag i ganska så rejält, gjorde ingenting alls. Vad ska man ens göra?

Men idag så har jag gjort någonting jag aldrig gjort förut, tapetserat   Låter säkert dumt att jag aldrig gjort de när jag går andra året på måleri, men vi har inte kommit igång med de än.. Fråga mig inte varför. Och eftermiddagen har bara bestått av städning, röjt i förrådet med massa prylar och tvättat penslar osv.. Blir samma imorgon, plus att en kund kommer med fika till oss. De är fan fint med att göra jobb ute så där, då får man fika   Hoppas på att de händer nåt kul imorgon kväll också! Om inte, ja då får jag leva med de. Eftersom att jag värmt upp med att städa i skolan idag så ska jag nog fortsätta här hemma nu, dags att bädda rent i sängen och dammsuga lite (som jag verkligen ääälskar).


Puss på er!

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards