emmaceciilia

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Emma - 9 juni 2012 16:49


 



Herregud vilken spårad och sen natt de blev igår. Jag och Amanda satt här hemma och spelade yatzy och dampade på alla för att vi inte kom iväg nånstans som vi tänkt, men till slut så blev de ju fart på de hela  Gick iväg för att möta Hellman och Jennifer, först så va vi hos Henke men sen så gick vi vidare mot Hellman där vi fick sällskap av nån Matilda och Viktoria också! Trevligt va de, mycke skratt och härj   Eftersom vi inte kom dit förrän vid typ 12 på natten så blev de väldigt sent, vinglade hem med Amanda runt 4 och jag klev inte innanför dörren förrän halv 5 på morgonen. Stackars mamma och pappa som har en dotter som mig   Haha.. Bjuder på två bilder också, sen ska jag åka mot älskling i Avesta!


Puss på er, och PÖRR!

 

 

 

 

   

 

 


 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards