emmaceciilia

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Emma - 5 juni 2012 15:34




 

Sitter och dunkar raubtier och försöker komma på nåt att göra idag, kul va? Nej inte speciellt.

Är ju lediga imorron, så kan ju göra typ vad jag vill! T.o.m festa om jag skulle känna för de, men de gör jag då verkligen inte.. Men nu ska få en bild på mina naglar i alla fall eftersom att jag glömde bort de igår, och klaga inte på glittret. De va nåt jag gjorde lite snabbt igår kväll   




 




 

Dagen i skolan va helt värdelös, spelade kubb med världens sämsta idioter som inte ens kan några regler (ja, jag är en dålig förlorare ibland).. Tycker de är grymt störande med folk som hittar på egna regler!   Men skit samma. Fick g i idrott i alla fall, så nu är ännu en kurs avklarad. Aldrig mer ska jag behöva känna massa tvång! Kanske slutar med att jag blir riktigt fet helt utan kondis, höhö.. Men efter de så hade vi svenska i ca 45 min kanske? Ja de va allt.

Nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig och vila en stund, och hoppas på att nå skoj dyker upp ikväll.


Puss på er!

 

 


 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards